logo

Nu este un secret faptul că România este renumită pentru țuică si rachiu. O mulțime de turiști vin aici în fiecare an pentru a încerca această băutură tradițională. Misiunea noastră a fost să creăm un nume de marcă, un master design de etichetă și o identitate vizuală puternică pentru o varietate de produse.

Brandul Sordony are ca origine familia Sordonie de etnie greacă care în 1870 a înființat această distilărie pe care Cătălin Șoarece împreună cu familia au reușit să o cumpere de la fosta societate Vinalcool Drăgășani – Vâlcea și să o îmbunătățească cu o instalație de distilare tip Calvados pe care au achiziționat-o în anul 2007 din Germania.

Sordony s-a născut din pasiunea de a ține aproape produsele alcoolice naturale din fructe 100% și anume țuică si rachiuri.

Gustul fructelor bine maturate dar și solul de calitate al zonei de sub dealurile Olteniei fac ca produsele Sordony să fie gustoase și parfumate.

Catalin

Cătălin Șoarece
Manager Director